کد خبر 379654
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

استنشاق دود در یکی از قطارهای متروی واشنگتن منجر به کشته شدن یک زن شد و ده‌ها نفر را نیز روانه بیمارستان کرد.

به گزارش مشرق، واشنگتن پست نوشت: مقامات واشنگتن اعلام کردند پس از توقف ناگهانی یکی از قطارهای مترو این منطقه و نشت دود به داخل این قطار یک زن جان خود را از دست داد و 83 نفر روانه بیمارستان شدند. به گفته منابع بیمارستانی حال دو نفر از این افراد وخیم است.

به گفته مسافران حدود یک ساعت طول کشید تا آتش‌نشانان برای نجات از راه رسیدند و آنها را تا ایستگاه همراهی کردند. درحالی که مسافران منتظر ازراه رسیدن آتش‌نشانان بودند هرلحظه بر شدت دود حاضر در واگن‌ها افزوده می‌شد و همین مسئله باعث وخیم تر شدن حال تعدادی از آنها شد.

هنوز علت این حادثه مشخص نشده و کارشناسان همچنان درحال بررسی علت ایجاد این دود هستند. به نظر می‌رسد آتش عامل ایجاد آن نبوده است. مدیرعامل مترو نیز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که هنوز علت این دود مشخص نشده است.

با اینحال این مقام آمریکایی اعلام کرد رسیدن آتش‌نشان‌ها با تاخیر زیادی همراه نبوده است و تنها علت این تاخیر اطمینان از خاموش بودن موتورهای قطار بوده است.

یکی از مسافران در توضیح این حادثه گفت: موتور خاموش و قطار متوقف شد. چراغ‌ها خاموش و دود ناگهان همه‌جا را فرا گرفت. شدت دود به اندازه‌ای بود که قادر به مشاهده چیزی نبودیم. در نهایت شرایط به شکلی پیش رفت که در واقع هوایی باقی نماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    میشه از اینم یه حمله تروریستی یا بامبولی چیزی در بیارن و پای بقیه کشورها رو بکشن وسط و از آب گل آلود ماهی بگیرن، فرصت به این خوبی حیفه از دست بره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس